No Man's Sky oczyszczony z zarzutów fałszywej reklamy

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 30.11.2016, 02:11


Kategorie: Najnowsze

Wielkie kosmiczne potyczki, choć są niesłychanie rzadkie, Jak się zdaje Natomiast istnieją. - No Man's Sky oczyszczony z zarzutów fałszywej reklamy - wiadomość - 2016-12-02
Wielkie kosmiczne potyczki, choć są szczególnie rzadkie, Jak mówią/ powiadają/ słychać Mimo wszystko istnieją.

Hello Games – Inwestor No Man’s Sky – wyszedł zwycięsko z przesłuchania Via organizację Advertising Standards Authority, czuwającą nad standardami marketingu i reklamy w Wielkiej Brytanii. Przypomnijmy, że oficjalną skargę na twórców, która doprowadziła W stronę rozpoczęcia postępowania, wystosował we wrześniu tego roku Jednostka z użytkowników serwisu Reddit – AzzerUK. Wedle jego oświadczenia, materiały promujące grę przedstawiały jak z tego wynika lepszą poglądowo wersję, a w finalnym produkcie zabrakło reklamowanych elementów rozgrywki, m.in. bitew statków kosmicznych na szeroką skalę, niektórych elementów interfejsu a również gigantycznych zwierząt (redditorowi na te zarzuty przytaknie Pewno cała społeczność graczy).

Słowo się rzekło i po nieomalże dwumiesięcznym śledztwie ASA prezentuje swoje oficjalne orzeczenie w tej sprawie. Sama Postanowienie dotyczyła głównie strony produktu Steam. Postanowienie zaś wydany został w oparciu o materiały VCR dostarczone zarówno Wskroś twórców, A także i osoby trzecie, a Ponadplanowo poparty niezależną rozgrywką oceniających. Celem testów było sprawdzenie, Azali istnieje łatwość w odtworzeniu doświadczeń reklamowanych Poprzez autorów Za przeciętnej gry. Oto I niezależni sędziowie ocenili poszczególne aspekty problemu.

Statki i zwierzęta:

ASA Ani wykryło znacznych odchyleń w zachowaniu statków i poruszaniu się zwierząt. Wyjątkami były: Nieistnienie możliwości przelecenia Blisko formacjami skalnymi Pośród zwiedzania planety na pokładzie statku kosmicznego a także fakt, że ogromne zwierzęta Takiego poruszały W okresie swojego powolnego człapania dużych drzew. Aliści takie krótkie i ulotne sytuacje w ocenie organizacji były Wszystkiego elementami dłuższej sceny i Skądże (znowu) mogły mieć większego wpływu na decyzję zakupową konsumenta.

Oddalone zostały też zarzuty o Wysoce spowolnionym systemie wychodzenia z atmosfery i podróży międzygwiezdnej. W grze „wejście w nadprzestrzeń” i inne tego typu akcje zajmowały parę sekund więcej niż w reklamach, Lecz Zakończenie końców różnica Ani była ogromna (średnia wyniosła ok. 16 s). Jeśli zaś chodzi o kosmiczne bitwy na dużą skalę, to stowarzyszenie przychyliła się W stronę wyjaśnienia producenta, że zjawiska takie występują w grze, Uchybienie są rzadkością. Twórcy zapewnili W sam raz materiał wideo, który, wedle oceny, Jedynie subtelnie odbiegał od bitew zaprezentowanych w trailerze.

Grafika:

Tu Przejście jest Na bólu prosta. Poziom detali i jakość grafiki jakie spotka użytkownik będzie zależał od konfiguracji jego komputera. Gra, wedle ASA, może osiągnąć Faza wykreślny Analogiczny Ku prezentowanego na obrazach i filmikach, biorąc W okolicach uwagę, że materiały te zbierane były z wersji PC, operującej na wyśmienitym sprzęcie. Jeśli chodzi o wygląd zbiorników wodnych, to Pono dwa z zaprezentowanych screenshotów były lepsze, niż materiał zebrany Wskutek sądzących, różnice były Atoli nieznaczne i Gdzie tam mogły wprowadzić konsumenta w błąd.

Hasła reklamowe:

Pod nóż wzięte zostały trzy hasła:

„Fly smoothly from deep space to planetary surfaces, with no loading screens, and no limits” (Przelatuj bezpośrednio z przestrzeni kosmicznej na powierzchnie planet, Lilak ekranów wczytywania, Lilak ograniczeń.). W tym przypadku język miał Raptem zwracać uwagę na Nieistnienie przerywających rozgrywkę i wybijających gracza z rytmu statycznych ekranów. I choć rozkład przelatywania z jednego systemu gwiezdnego W stronę drugiego może być traktowana jako pewnego rodzaju dziesiąta muza wczytywania wewnątrz uniwersum, Ale skąd przerywała ona Pomimo to doświadczenia gracza i Chętniej Takiego zdarzała się wewnątrz jednego układu słonecznego.

“Trade convoys travel between stars” (Konwoje handlowe podróżują między gwiazdami). ASA został zaprezentowany Scena rozgrywki, W którego naczynia handlowe pojawiały się wewnątrz układu po podróży nadświetlnej. Materiał Ów wystarczył W kierunku oddalenia zarzutu o nieprawdziwości tego twierdzenia.

“Factions vie over territory” (Frakcje rywalizują o terytorium). W grze, w ocenie arbitrów, występuje więcej niż jedna frakcja; trzy obecne w grze stronnictwa zajmują określone terytorium; między poszczególnymi ugrupowaniami panują napięte stosunki, a Sprytna bestia może nawiązywać z nimi korelacja i brać udział w walkach między nimi. Tedy istnieje zgodność.

Ogólne wrażenie organizacji pozostaje, Na przekór sporadycznych odchyleń, pozytywne. No Man’s Sky Bynajmniej oszukiwało swoich konsumentów Słucham W stronę zawartości gry. Owszem, Hello Games starało się ukazać swój tytuł w pozytywnym świetle i pokazać to, Słucham możliwe będzie w Na chybił trafił generowanym wszechświecie. Pomimo to usiłowania Poprzez nich zastosowane utrzymały się w okolicach normy, a kryptoreklama była spójna z końcowym produktem.

To tyle, jeśli chodzi o osoby liczące na sprawiedliwość, Czy (też) czekające aż producentowi gry w końcu „dostanie się Zbyt swoje”. Tak samo jak poprzednio istnieje dużo wątpliwości wokół tej kontrowersyjnej gry Tymczasem najwyraźniej Takiego starczyło ich, W celu zmusić twórców choćby Na zmiany wyglądu strony produktu w serwisie Steam. Udana Obrońcy w świetle prawa Ani oznacza jednak, że gracze zapomną małemu studiu jego obiecanek, Hello Games może więc Ponadto Wskutek Kupa lat odczuwać skutki nieudanego debiutu swojej pierwszej gry.


Tagi: gry na świecie afery i kontrowersje Hello Games marketing No Man's Sky PC PS4
Skomentuj: